Skip to main content

آموزش طریقه بکارگیری فایل های پروژه دوره جامع پاورپوینت

Using the exercise files

دانش پژوهان در درس حاضر با نحوه بکارگیری و استفاده از اسناد و فایل های پرژوه ای که در دوره جامع پیشرو از آنها استفاده می کنند آشنا می شوند و فرا می گیرند علاوه بر دسترسی به مرجعی معتبر، در چه زمان و از چه مسیری از سند مورد نیاز خود استفاده نمایند.

لینک کمکی ( official link ) – آموزش نحوه بهره برداری از ارائه ها و اسناد پروژه دوره (آموزش جامع پاورپوینت PowerPoint) درس 2

فایل پروژه آموزش پاورپوینت چیست؟

فایل های تمرینی هر چیزی رو که برای پیگیری و مشاهده ویدئو هایی که در طول این دوره آموزشی بهش نیاز پیدا می کنید رو براتون مهیا می کنه.

از آنجایی که فایل های  power point می تونن خیلی سریع رشد کنند و فضای زیادی از هارد دیسکتون رو بگیرن، پس من مجبور شدم از حداقل حجم فایل های تمرینی استفاده کنم تا زمان زیادی برای دانلودشون از سایت طهاکو نیاز نداشته باشید. پس بهتر هست فایل ها رو در جایی از هارد دیسکتون ذخیره کنید تا با کمبود فضا مواجه نشید. اگر اکانت دسترسی به دوره آموزشی power point طهاکو رو تهیه کرده اید، وقت این هست که فایل های تمرینی دوره آموزشی پاورپوینت رو از ایندکس اصلی دوره آموزش جامع پاورپوینت دانلود کنید.

اگر بعد از دانلود داخل فایل ها یک چرخی بزنید، متوجه میشید که هر ویدئو یک فایل تمرینی نداره و شاید فصلی که شامل چند ویدئو باشه فقط یک فایله تمرینی داره و دلیلش هم این هست که ما نخاستیم شما با حجم زیادی از فایل های تمرینی مواجه شوید. پس همراه هر ویدئو یک فایل تمرینی نیست.

فایل های پروژه هر سرفصل آموزشی
فایل های پروژه هر سرفصل آموزشی

دانلود محتوای فولدر فایل های تمرینی

فایل های تمرینی ِ ما فقط شامل آیتم های خاص یا اسلایدهایی هست، که ما برای تکمیل هر ویدئو جهت پیشروی دوره آموزشی حاضر، در فصل مربوط به خودش بهشون نیاز داشته ایم.

پس اگه شما برای یک ویدئوی آموزشی مشخص یک فایل تمرینی مجزا نمی بینید؛ فقط کافی هست از فایل های تمرینی همون فصل استفاده کنید و شک نکنید که اون فایل تمرینی برای اعمال تنظیمات اون درس مد نظرتون کافی هست. پس برای هربخش و هرمجموعه باید از یک فایل تمرینی استفاده کنید.

هرموقع خاستید، به ارائه ی نهایی، که قرار هست در طول این دوره آموزشی ایجاد کنیم یک نگاهی بیاندازید، می تونید از پوشه ی فایل های تمرینی که از طهاکو دانلود کردین، فایل Landon Hotel Board  رو از پوشه ی Guide باز و تماشا کنید. سند یاد شده یک فایل پاورپوینت هست که شامل محتوای تمام مطالب آموزشی ای هست که شما در طول این دوره آموزشی باهاش سرو کار دارین و ممکن هست بهشون  نیاز پیدا کنید.

نمونه پروژه آماده پاورپوینت
نمونه پروژه آماده پاورپوینت

هرچیزی که در طول این دوره ی آموزشی بهش نیاز دارید در فولدر فایل های تمرینی وجود داره؛ همه تصاویرو هر آنچه که ما بهش نیاز پیدا خواهیم کرد. این اسناد در پوشه ای به نام assets در داخل فایل های تمرینی که از طهاکو دانلود کردین وجود داره.

المان های آماده برای ساخت ارائه پاورپوینت
المان های آماده برای ساخت ارائه پاورپوینت

ما قصد داریم نحوه ساخت هرچیزی که تصویر فوق می بینید رو در جهت ساخت یک ارائه پاورپوینت کامل به شما آموزش بدیم. پس بهتر هست کارمون رو ازابتدا تا انتهای ایجاد یک ارائه ی خارق العاده استارت بزنیم پس با ما همراه باشید.

نظرات (6)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره ها
درس ها
طهاکو من
0