Skip to main content

طریقه استفاده و بهره برداری از فایل های پروژه متلب

Using the Matlab Course exercise files

آموزش جامع متلب بصورت کاملاً پروژه محور تدارک دیده شده است و لذا در این درس مدرسین به بحث و بررسی پیرامون نحوه استفاده و بکارگیری فایل های تمرینی بعنوان یک مرجع معتبر پرداخته اند.

لینک کمکی ( official link ) – طریقه استفاده و بهره برداری از فایل های پروژه متلب (آموزش جامع متلب Mathworks MATLAB) درس 3

شروع کار با فایل های دوره پروژه محور متلب

من تمرینات این دوره رو روی دسکتاپم، در پوشه ای به نام exercise files از قبل دانلود کردم. این رو بگم اگر شما سطح دسترسی مشاهده ویدئو های آموزشی دوره متلب رو از وب سایت طهاکو دات آی آر تهیه کرده باشید، به راحتی می توانید فایل های پروژه را از قسمت Exercise Files در قالب یک فایل زیپ دانلود کنید. ما ضبط این دوره را در محیط ویندوزی انجام داده ایم، اما شما می توانید در هر محیط کاربری و سیستم عامل دیگه ای که مایل هستید، این فایل ها رو اجرا کنید.

فایل های نمونه پروژه متلب
فایل های نمونه پروژه متلب

اگر این فولدر را باز کنید، فصل های مختلفی رو می بینید،

فولدرهای فایل های تمرینی متلب
فولدرهای فایل های تمرینی متلب

که در هر فصل، یکسری تمرینات نمونه درشون گنجانده شده است. که من از این مثالها و اسکریپت ها در طول این دوره آموزشی همونطور که در خلال ویدئو ها خواهید دید، استفاده می کنم.
توی فولدر فصل سوم؛ شما دوتا فایل key یا کلیدی می بینید.

فایل های کلیدی متلب
طریقه استفاده و بهره برداری از فایل های پروژه متلب

که اگر همراه با ویدئو ها با هم پیش بریم می توانید این فایل های فانکشن و اسکریپت روخودتان بسازید؛ و این توابع رو خودتون به راحتی بوجود بیارید. و یک مثالی اونجا خواهید دید که به شما نشان می دهد، اگر تمام مراحل ویدئو رو درست انجام دهید، توابع و فانکشن ها یا اسکریپت تان باید چه شکلی  باشد.
فایلهایی که باهم در ویدئو ها درست می کنیم؛ حالا چه اسکریپت ها و چه توابع، ممکن هست در ویدئویی دیگه بخایم از خروجیش استفاده کنیم و یک مبحث جدید رو باهاشون استارت بزنیم. پس اونا رو جایی ذخیره کنید، چون بعداً از اینها و همچنین از فایلهای key یا کلیدی؛ در ویدئوهای بعدی استفاده می کنیم.
تمام اینها فایل های ساده ای هستند که شما رو از دست اینکه یکبار دیگه بخواین این کدها رو تایپ کنید نجات میدن. اگر هم دسترسی به این فایلها ندارید می تونین فیلم رو در حین آموزش متوقف کنید و کد های روی صفحه نمایش رو در حین پخش ویدئو های آموزشی، تایپ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره ها
درس ها
طهاکو من
0