Skip to main content

آموزش جامع متلب Mathworks MATLAB

matlab training

در آغازین سرفصل از آموزش جامع متلب طهاکو، مدرسین به دانش پژوهان دوره خوش آمد عرض می کنند و اقدام به ارائه یکسری توضیحات پیرامون پیشنیازها و مباحث پیشرو در دوره حاضر می نمایند تا با این پیشزمینه دانش پژوهان یک پیش زمینه کلی پیرامون مباحث آتی بدست آورند. در نهایت دانش پژوهان با نحوه بکارگیری فایل های تمرینی آشنا می شوند و متوجه خواهند شد چگونه می توانند بعنوان تمرین از فایل های پروژه مرجع ارائه شده استفاده نمایند.

این سرفصل آموزشی شامل 3 ویدیو می باشد (// دقیقه و // ثانیه)

قبل از شروع آموزش های دوره جامع متلب؛ لازم است یکسری مقدمات پیرامون مفاهیم عمومی این نرم افزار به دانش پژوهان ارائه نمود. از جمله این موضوعات پایه ای، آموزش نصب و کرک نرم افزار متلب در محیط سیستم عامل های موجود می باشد، که این مهم، بهمراه آموزشی پیرامون آشنایی با انواع لایسنس های هسته و پلاگین های ارائه شده با متلب، بطور تخصصی ارائه شده است. در ادامه دانش پژوهان در بدو شروع باید با اینترفیس و رابط کاربری نرم افزار متلب آشنا گردند و سپس خواهند توانست بعد از آموزش های عملیاتی یاد شده، بلافاصله نحوه کار با متغیرهای متلب را در محیط خود نرم افزار فرا بگیرند. دانش پژوهان با موضوعی اساسی با عنوان هر چیزی در متلب یک ماتریس می باشد آشنا می شوند و در نهایت معماری و انواع ساختارهای داده در متلب را می آموزند. با توضیحات ارائه شده در این سرفصل هر دانشجو با هر سطح علمی می تواند برای ورود به محیط های تخصصی تر این نرم افزار که در طول دوره بطور کامل مورد بررسی قرار می گیرند آمادگی لازم را کسب نمایند.

این سرفصل آموزشی شامل 6 ویدیو می باشد (// دقیقه و // ثانیه)

توضیحات زبان برنامه نویسی متلب:

متلب …


مجوز نشر آموزش جامع متلب Mathworks MATLAB:(وزارت ارشاد)

شماره مجوز ثبت شده اثر در وزارت ارشاد : بعد از أخذ شماره مجوز بهمراه تصویر در این قسمت وارد می شود.


ویژگی های زبان برنامه نویسی متلب:

متلب …


مزیت های آموزش جامع متلب Mathworks MATLAB طهاکو:

تاپیک های این دوره آموزشی عبارتند از:

 

پس با طهاکو همراه شوید.

آموزش جامع متلب می تواند سرنخی برای علاقه مندان به کار با محاسبات عددی بحساب آید. اگر بدنبال فراگیری محیط زبان های برنامه نویسی نسل چهارم می باشید، آموزش متلب طهاکو شروع بسیار مناسبی خواهد بود.

این دوره برخلاف تصور من از بار علمی بالایی برخوردار بود. فیلم های آموزشی این مجموعه نه تنها آنچه در مورد نرم افزار متلب را می دانستم تقویت کرد، بلکه کار با چندین آپشن و ویژگی جدید که قبلاً از آنها استفاده نمی کردم را هم فرا گرفتم. من نه تنها این دوره را برای تیم طراحی شرکت تهیه نمودم بلکه بشدت آنرا به علاقه مندان این نرم افزار توصیه می کنم.

بی شک تلاش بی شائبه متخصصین طهاکو در تهیه این دوره جامع ستودنی است و پیشنهاد می شود هر دانشجوی برنامه نویس و حتی هر مهندس گرایش های برق و مکانیک قبل از ورود به بازار کار و یا جهت بهبود مراودات کاری خود آموزش نرم افزار متلب حاضر را مشاهده نماید و از آن استفاده و بهره کامل را بسته به دانش و اندوخته دانشگاهی خود ببرد.

کیفیت فیلم

ضبط ویدیوهای آموزش جامع متلب با کیفیت 720p صورت گرفته است و تمام 55 آموزش ویدئویی این دوره به تأیید بخش کنترل کیفیت درآمده است.

کیفیت محتوا

55 تراک صدای دوره جامع متلب تماماً در استودیو وکال دپارتمان نشر دیجیتال طهاکو ضبط شده و کیفیت این تراک ها در تضمین صددرصد مدیریت بخش صدا رسیده است.

کیفیت محتوا

تمام محتوای دروس آموزش جامع متلب به تایید مدرسین و کارگردانان طهاکو درآمده است و در صورت بروز هر گونه مغایرت در محتوا با اسناد داکیومنت این نرم افزار منجر به پاسخگویی اشخاص یاد شده نسبت به تمام هزینه ها، به کاربرانی می شود که زمان گذاشته اند و بعد از مشاهده آموزه های این دوره از رضایت محتوایی برخودار نشده اند.

مهارت های پوشش داده شده در این دوره: مقدماتی، متوسط، پیشرفته و تخصصی
مدت زمان آموزش: // ساعت و // دقیقه و // ثانیه

فایل های پروژه دوره

بدلیل عدم موافقت مدیریت طهاکو به استفاده از نسخه کرک شده، با کمال احترام به شرکت MathWorks؛ لینک های دانلود سورس اصلی نرم افزار قرار داده نمی شود و در همین راستا دپارتمان در تهیه دوره آموزشی، سورس نرم افزار را از توسعه دهنده این نرم افزار درخواست کرده که بعد از موافقت سورس تأیید شده به سمت آزمایشگاه ضبط فیلم ارسال شد. پیشنهاد ما به کاربران مهمان ارسال درخواست به شرکت MathWorks جهت دریافت لایسنس دوساله دانشجویی برای استفاده مطمئن از این نرم افزار می باشد. فایل های تمرینی بعد از ورود به وبسایت طهاکو، در همین قسمت قابل رؤیت می شود؛ در صورتی که در طهاکو اکانت فعال ندارید، از منوی بالا وبسایت طهاکو اقدام به ثبت نام کنید.

دوره ها
درس ها
طهاکو من
0