Skip to main content

چه پیش زمینه ای قبل از شروع دوره SQL Server نیاز دارید؟

What you should know before starting

در آموزه حاضر با پیش نیازهای احتمالی دوره آموزشی پیش رو آشنا می شوید و متوجه خواهید شد برای شروع به چه اطلاعات آموزشی نیاز خواهید داشت.

لینک کمکی ( official link ) – پیشنیازهای شروع بکار با SQL (آموزش جامع اس کیو ال سرور sql server) درس 2

اطلاعات مورد نیاز برای شروع دوره اس کیو ال سرور

قبل از این که دوره اموزشی SQL Server طهاکو را شروع کنیم باید این موضوع را خدمت کاربران عرض کنیم که این دوره از سطح مقدماتی شروع می شود. پس نیازی به دانستن اطلاعات پیشزمینه ای ندارید.
در ادامه، این دوره آموزشی طوری طراحی شده است که مبانی و اطلاعاته سطوحِ متوسط و استادی را هم در بر می گیرد، بطوری که در پایان بجد خواهید توانست اکثر مباحث مورد نیاز sql server را فرا بگیرید. پس مجدد قبل از اینکه بخواهیم مباحثِ آموزشی خود را شروع کنیم، یادآور می شویم که قصد ما این هست؛ که همه چیز را از همان پایه به شما آموزش بدهیم و با این تفاسیر ضرورتی ندارد که پیش از این تجربه ای در کار با sql server داشته باشید. در هر حال پیشنهاد می شود که به طور کلی با پایگاه داده آشنایی داشته باشیم. اگر نیاز داشتید اطلاعات خود را در زمینه برنامه نویسی در پایگاه داده ها تکمیل کنید می توانید با یک سرچ کوچک در این مقوله، به راحتی از وب سایت طهاکو دات آی آر، آموزش مورد نظر خود را پیدا کنید و یا اینکه آنجا آموزش هایی که با نام مدرسین پایگاه داده منتشر شده را پیگیری نمایید. امیدواریم که دانش پایه ای sql را برای شما فراهم کرده باشیم. به جرأت می توانیم بگوییم که یک مرجع جامع برای یادگیری پایگاه های داده با مدرسین طهاکو در سایت ما گنجانده شده است و بمرور زمان سعی می کنیم آخرین اطلاعات مورد نیاز در کار با sql server و پایگاه هایِ داده را از طریقِ وب سایتِ طهاکو آپدیت کنیم و در اختیار شما قرار بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره ها
درس ها
طهاکو من
0