Skip to main content

نحوه استفاده از فایل های پروژه فتوشاپ مبانی

Using the exercise files

در ویدئوی آموزشی حاضر دانش پژوهان با فایل های پروژه ای که همراه دوره ارائه شده و بعد از لاگین از ایندکس اصلی قابل دانلود می باشند آشنا شده، و متوجه می شوند چگونه می توانند از این فایل ها بعنوان مرجع تمرینی استفاده نمایند.

لینک کمکی ( official link ) – نحوه بکارگیری فایل های پروژه دوره حاضر (آموزش جامع فتوشاپ، مبانی Photoshop The Basics) درس 3

کار با فایل های پروژه فتوشاپ مقدماتی

اگر سطح دسترسی حساب کاربری طهاکو دات آی آر شما به شکلی هست که از طریقه آن امکان دسترسی به بخش فایل های تمرینی مورد استفاده در این دوره آموزشی را دارید در همین ابتدا بدانید یکسری فایل هایی هستند که می توانید آنها را از ایندکس مرتبط به این دوره از وب سایت طهاکو دانلود کنید، و یا اگر از فرهیخته هایی هستید که بدلیل ضعف در اینترنت اقدام به تهیه حاملِ پکیج این دوره  کرده اید، باز هم می توانید از طریق کپی پاست، فولدر فایل های پروژه را از داخله سورس پکیج آموزشی دوره فتوشاپ مبانی تهیه کنید، و بعد هم اقدام به قرار دادن فایل های مذکور در مسیر دلخواهی از سیستم عامل خود نمایید تا بتوانید شما هم در حین دیدن ویدئو ها روی پروژه هایی که ما کار می کنیم تمرین کنید و با این سناریو اقدام به دنبال کردن ما در طول این دوره آموزشی بنمایید. بهرحال ممکن هست حساب کاربری طهاکو شما سطح دسترسی یه لازم برای دانلود فایل های تمرینی رو نداشته باشد و یا اینکه دوست نداشته باشید با فایل های ما در کار آموزش پیش بروید. خب راه حل چیست؟ شما می تونید با تصاویره دلخواه خودتان اقدام به تمرین و دنبال کردن آموزه های طهاکو نمایید و از نظر ما هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. ما در حین این دوره بطور صریح و حتی از طریق یک پاپ آپ راهنما، شما را راهنمایی می کنیم که هنگام دیدن هر ویدئو از چه فایلی استفاده نمایید؛ و مهمتر اینکه باید یادتان باشه که داریم از آخرین نسخه حال حاضر فتوشاپ CC استفاده می کنیم، که ما هم به شما پیشنهاد می دهیم در خلال آموزش دیدن، از آخرین نسخه موجود فتوشاپ استفاده نمایید. در داخله فولدره فایل های تمرینی برای هر سرفصل آموزشی ما یک فولدر تعریف کردیم و داخله هر فولدر بسته به حال و هوای ویدئوهای آن سرفصل یکسری فایل هایی ارائه شده که تمام نیاز شما را برایه امر تمرین برطرف میکند و نهایتاً هم بعد از اتمام این دوره و به یُمنِ وجود این فایل های پروژه، شما یک مرجع خوب برای پیشروی در شغل خود در بازار کار خواهید داشت. با رعایت این موضوعات وقتی که بخایید از آنها بهره برداری کنید، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و همه چیز درست پیش می رود و باز هم یادآور می شوم که در لحظاتی از هر ویدئوی این دوره آموزشی ما شما را راهنمایی خواهیم کرد که هنگام کار و تمرین، از کدام فایل ها استفاده کنید و حتی به شما یادآور می شویم که چه زمانی از آنها استفاده کنید. بسیار عالی، پس بیایید کار آموزش خود را در دوره مبانی فتوشاپ طهاکو شروع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره ها
درس ها
طهاکو من
0